Rabu, 21 Oktober 2009

Guru-guru Sekolah Kebangsaan Batu Gajah, Tanah Merah

Photobucket

9 ulasan:

cikgujak berkata...

Segak dan lawa sungguh guru-guru SK Batu Gajah ni.

admin berkata...

memang segak dan lama cikgu-cikgu sekolah ni... tu baju raya cikgujak... hehehe

MAIZATUL AKMALIAH MOHAMED berkata...

cikgu2 baru ke nie?
sy ex student darjah 5 2002...
skg kat pahang

Tanpa Nama berkata...

yeah...i'm like sekolah kebangsaan batu gajah <3 <3 <3

Tanpa Nama berkata...

i'm love s.k.b.g

rusdi mohamad noor berkata...

Alhamdulillah..Masuk sekolah tahun 1979..Keluar (bertukar ) tahun 1980.. Belajar disini banyak kenangannya...Saya di Pahang sekarang..Kalau diwujudkan senarai pelajar pada setiap tahun lagi bagus..boleh jejak rakan-rakan lama..

Tanpa Nama berkata...

saya bekas student pada tahun 2002...smasa tu saya kelas 6 cemerlang....teringat kenangan yang berlaku pada masa itu

Tanpa Nama berkata...

bila tengok pic cikgu2 ini saya teringat pada cg nasir,cg sabarudin,cg salina.....saya bekas student tahun 2002..and now berada di kL..Sbagi admin acct...

Azzaiman berkata...

Boleh saya tahu...cikgu aplin yang ajar math sedang mengajar di mana ya sekarang?

Catat Ulasan